tisdag 11 november 2008

Jaha då var det dags igen....


Har idag konstanterat att jag inte är sjuk så ofta..... MEN desto oftare klantar jag till mig o skadar mig, blir på så sätt inte arbetsduglig...........

Idag byggde jag tillsammans med ett barn en rolig tågbana av trä, vi hade jättekul. Vi tyckte den var så fin, så vi städade inte undan den....... vilket jag tydligen glömde en kvart efter. För går då rakt på denna tågbana, och den blev då som en skateboard, mkt hal...... och jag glider iväg och gör som en "papphammar" el " mr Bean " volt och hamnar raklång på RYGG!!!! Ligger där o skrattar högt, som tur ingen som såg mig. Men de hör ju denna kvinna SKRATTA.... och kommer förundrade o tittar på vad jag sysslar med. Kollega C, bara skakar på huvudet o undrar om jag inte är för gammal för såna här konster.

Detta hände i förmidddags o ja, NU har jag en mkt ömmande rygg. Suck........ nu är det vila som gäller resten av denna dag.

5 kommentarer:

Henriksfält sa...

Usch vad ont det måste ha gjort.
Hoppas det går över snabbt.
KRAMAR

Camillas blogg sa...

Nämen Gitte då!! :) Kan inte låta bli att skratta när jag läser ditt inlägg (fy, på mig!!)..ser dig framför mig, svischandes iväg på tågbanan!!
Men förstår förstås att det måste ha gjort jäkligt ont!!
Vila nu din rygg, så att den snart känns bra igen!

Kramar Camilla

Marita sa...

Men herregud människa, hur lyckas du med allt:D
Ursäkta, men jag kan inte sluta garva.
Ser hela scenen framför mig.
Ta det lugnt nu och vila ryggen.// kram

Lena sa...

Du får skriva en arbetsskada på fallet.

Gitte sa...

Jo då , jag har skrivit en anmälan av arbetsskada, det gjordes igår, jag skulle lämna den vidare till skyddsombudet som hade hunnit gå hem... nu är jag hemma och har vab o funderar på vart.........la jag nu blankettten?????