lördag 8 november 2008

Mina barn är stora...


Tiden går fort, tänk att min äldsta son S fyller 20 år nästa vecka och hämtar sina bröder lite här o där och då körandes vår bil.
T har idag börjat jobba på Andy´s, med placering i köket som han gillar.
Han var glad o PIGG när han kom hem och tyckte att det var skönt att ha ett jobb. Efter att ha praktiserat
(slavjobb) på Malmö arenan så var detta ett normalt arbetstempo.

Lilla A, har beslutat sig för att han inte vill ha ngt kvar i sitt rum.................. jo, dvd filmerna, böcker . sen ska ALLT bort. Och man märker att han inte är lilla pojken längre - önskelistan till jul består av tre önskningar- kläder,mobil, ett tv-spel. Men som minstingen blir han ju ändå alltid Lilla A. Ingen loppis i sikte , så det blir nog att glädja lite barn i närheten istället med spel,lego,böcker,svärd, m.m

Fortsatt mysig lördagkväll till er alla... mannen o jag ska titta på film slappandes i soffan.

1 kommentar:

Marita sa...

Mina barn är oxå stora, och det är just på barnen som man märker att tiden går..
Men man blir inte äldre än man gör sig brukar jag säga.