torsdag 20 november 2008

Söner på vift o skådespelartalang...

Känns härligt med "barnen" som är iväg på olika upptåg. Äldsta sonen som tidigare har varit en hemma typ är mer o mer på vift.... idag i stora huvudstaden och utforskar tunnelbanenätet ... han ska till en polare, kul. hm jag själv tycker sthlm är kaotiskt efter att ha bott i malmö nu i över 20 år, vi får se vad han tycker .

Mellansonen är engegerad i sitt projekt i skolan o lagar italiensk mat hemma hos en polare.... nästa gång ska det lagas grekiskt hemma i vårt kök...... jag undrar om jag får vara med som smakpanel??

Yngsta sonen är inte på vift .... men har idag visat på en stor skådespelar talang..... jag har alltid tyckt att han har en dramatisk sida o har på skämt sagt att han ska börja på Dramaten sen.... idag visade han sin humoristiska sida när han ringde mig på jobb..... han imiterade helt perfekt den sk DR som var ngt knepig.... och jag skrattade högt!! Han gjorde det sååååååååå bra. Kul att han ändå kan hitta humorn i vad den galna doktorn sa..... när han faktiskt hade ont.

1 kommentar:

Lena sa...

Vi har skojat om att ev bli svärföräldrar till våra barn och vi kanske ska göra allvar i vårt skämt.