söndag 23 november 2008

Att vara mamma är inte alltid en dans...

Att ha tre fina söner är jag mycket tacksam över.
Att ha tre söner som klarar skolan galant är jag stolt över.
Att ha tre söner som utforskar världen är jag glad över.
Att ha tre söner som är så vackra blir jag rörd över.

Men
ibland är det tungt....... att inte alltid vara den mamman som orkar o räcker till.
Man kan tycka att med denna livserfarenhet o över 20 år jobbat med barn att man ska kunna allt.... men suck , energin blir bortspolad av mitt känslosamma dramatiska kräftbarn.
Men NU ska orken tillbaka för nu är det dags för läxläsning...

SEN ska mannen o jag kolla på Da Vinci koden.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det du skriver är så sant och jag måste medge att det är skönt och höra att de finns fler familjer med mammor som liksom jag känner så här ibland... massvis med kramar till dig! Linda

Malin sa...

Japp Kungsörnsgatan är det och vi får tillträde i feb...
Ska bli så skönt!!!

Henriksfält sa...

Ja det har man förstått nu att det inte är såå lätt att vara mamma mycket man är stolt och glad över men alltid ngt som oroar en.

Men du är super.
KRAMAR