fredag 10 december 2010

Dag 9

Blir lite hattigt här...skriver inte så var dag som man bör...men det kommer liksom annat emellan.....
Men...
Min bästa vän... är dagens sk tema

Och jag har genom barndomsåren och ungdomsåren haft 3-4 stycken riktigt nära vänner.
Sen har jag haft mycket många vänner..... oxå i olika perioder, pga att jag flyttat från barndomsstaden något närmar stockholm ett tag , sen tillbaka. Och umgick med väldigt många i några år...och sen flytta jag till Malmö.... och då blev det så att jag inte hade mina riktigt nära vänner NÄRA mig rent fysiskt...
Och efter hand så hitta jag ju nya här både via jobbet och sen genom barnen o mannen...osv osv

Så vänner har jag alltid haft gott om... och så ofta som jag även bytt jobb de sista åren har jag en enorm stor underbar klick av fd och nuvarande kollegor.

Jag känner ändå mitt i allt detta att jag även trivs mycket bra själv... behöver inte ha daglig kontakt med väninnor osv... det kan gå låång tid mellan gångerna ibland. Jag träffar ju människor och kollegor dagligen så blir nog rätt mättad av det sociala ibland.

MEN bästa vän var det.... och det är väl den man alltid ringer ....alltid pratar med.... alltid vill berätta både roliga, jobbiga saker osv osv Och det är min mamma!!! som är min bästa vän i allt detta..... Tack Mamma för att du finns för mig..............

Inga kommentarer: