söndag 12 december 2010

Dag 10

Något som gjort mig stolt de senaste dagarna....

Jag är alltid stolt över vad mina barn åstadkommer och utvecklas... sen finns det vissa dagar då allting är så som det brukar. inget nytt har hänt liksom.

SÅ det som jag i detta skriver om är istället mig själv.... ngt så osvenskt att hävda sig själv!!

Har blivit bekräftad i mitt arbete med barn i behov av särskilt stöd så som det så fint heter...

Och det är ju något som jag jobbat med länge, och ibland i vissa sammanhang har det varit mycket diskussioner om varför och hur man gör vissa saker. Och jag kan givetvis förklara och berätta och jag vet att det jag lärt mig fungerar ofta ... så för en tid sen var det rätt tufft när en av mina närmaste chefer inte förstod.....
NU är då dagsläget annorlunda och jag blir i stort sett dagligen bekräftad genom att jag själv ser en så rolig utveckling.... och att jag även får höra det... av ett flertal personer . Och det gör mig stolt över mig själv, att jag står på mig, att jag vet när jag är på rätt väg, att jag även erkänner att jag inte vet allt... men jag prövar. Så jag är faktiskt mycket stolt över mig själv...och att jag har lärt mig att förstå att jag kan.

Inga kommentarer: