tisdag 28 december 2010

Dag 23

Ett annat ögonblick... som jag tänker tillbaka på... är när jag inser att jag är förälskad i min blivande man..... Just DET ögonblicket var i Benidorm, dit jag åkt med en kompis och han med ett flertal kompisar. Vi hade en sk semester romans under 10 dagar, som nog ingen trodde skulle bli något mer. Just det där ögonblicket....är när han åker hem...med bussen mot flygplatsen... flyget mot Malmö. Jag skulle vänta ända tills kvällen.... då det var dags för min hemresa mot Stockholm.
Det var en dryg dag!!!! Och jag kommer aldrig glömma hur det kändes... och när jag kom hem var det ju över 65 mil emellan oss. Kan ju tillägga för dom som inte vet.... jag besökte han o min blivande hemstad ca 4 ggr, sen flyttade jag hit.... och jo jag blev ju kvar. Men jag kan se ögonblicket och bilden framför mig o känslan...som jag hade när bussen åker, han sitter o tittar ut mot mig.... och jag tänkte....herregud...hur ska jag nu klara detta.

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Åhhh, vilken underbar saga =)
Kram

Malin sa...

Åh så romantiskt:)