fredag 17 december 2010

Dag 14

Den här veckan....

Lucia veckan... med att först se sin yngsta son medverka i lucitåget...på skolan.... härligt o vackert.
Sen allt stök o mys som hör till när man jobbar på en förskola... med luciatåg på eftermiddagen i snöyra...o - 8 grader o frusna lyckliga föräldrar....

Tisdagen var en härlig semester dag tillsammans med mannen då vi åkte till ullared och shoppade lite till oss och julen.... och just denna dag i hela veckan.... ingen snö... så det var skönt att köra på vägarna.

Resten av veckan har varit för mig en mycket lugn arbetsvecka, när jag har jobbat som ordinarie och inte som resurs... o fått gå på både julteater, pysslat med lucior och tomtar och ljuslyktor... o pepparkaks hus.
Hemma har jag fått för mig att jag ska göra massor av nya jul godis smaker detta år...

Var idag hos sjukgymnasten o nu ska jag vara klar där för denna gång... ryggskotten har lagt sig.. ngt och jag ska träna vidare . Och har fått ett tränings recept utskrivet så jag ska ta tag i det när det nya året kommer ...
Helgen kommer nu...o julskinkan är inhandlad, och här ska mysas hela helgen.

Inga kommentarer: