lördag 31 maj 2008

Härligt väder....

Idag tror jag att ett flertal människor sprungit till strand o parker för att njuta av solen.....
Och förmodligen nu ont i skinnet, o funderar på att varför lär man sig aldrig att ta det lugnt??

Jag har oxå njutit men här hemma på min uteplats, som idag fick sig ett litet städryck och börja ordna så att det blir en terass igen. SÅ när svärmor kom på fika satt vi under markisen o njöt av att kunna vara i skuggan!!!!! Hemskt va??

Jag hamna sen i solstolen o läste o somna!!!( blev inte mkt sömn för mig inatt när vuxna män o söner är ute på vift) .

Elektrikern var här men blev inte klar , så vi fick ta en runda till mammas kök o tillaga oss middag idag. Mamma är i Prag o har det bra hoppas jag.

4 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Kan du komma på en liten fika hos mig på söndag kl 13.30? :)
Kramis Camilla

Lena sa...

Var du inte på bokloppisen i helgen ?????
Vi såg A och S tåga förbi södertull.
Hälsningar L med en ömmande rygg

Gitte sa...

Nej det glömdes bort..... jaha du såg mina söner på vift? Jo de skulle till stadsbiblioteket där man hade en tvspels dag med olika tävlingar... skönt att äldsta sonen kan köra bil o ta med sig lillebror på lite äventyr..

Lena sa...

Ryggen !!! nej om det vore så bra att det var bara bokläsningen (faktiskt i en 3 timmar ställning)
Det är samma vanliga punkt , vänster skulderblad, för mycket slitande här hemma, leker just nu lyxhustru.