tisdag 3 juni 2008

Tigerprins,dragande prinsessa.....


I söndags var vi och tittade på sonens A utställning om sagan om Tigerprinsen... alla i årskurs 2 i Fosie o Oxie har gjort underbara målningar om varje kapitel.....
Detta var om soldaterna som gick ut i skogen o tände eldar..... mkt fina var det allihop.

Aj aj så ont jag har i mina armar..... använder min "friska" arm när vi är ute o promenerar om dagarna... o nu kan jag inte påstå att den armen heller mår så bra. Prinsessan har fått för sig att om man slänger sig ner så kanske man kan få gå åt ett annat håll, eller helt enkelt inte behöver göra som JAG vill . Suck.... det är mkt som går så fantastiskt bra ex kommunicerar med bilder o nya ord , men detta att promenera fy sjutton det vill man inte.... jo att få springa fritt precis som man sjäv vill.... Imorgon har jag en akupunktur tid o jag längtar efter nålarnas effekt på mig!!!??

Elektriker besök idag igen o NU har vi ett funktionabellt kök!!!! Men ändå smått kaos runt omkring , men vi är slutkörda just nu pga av våra jobb o tar det mkt lugnt med all röra....

Till helgen så fyller mannen år, EM start, Sonen A ska på 2 kalas, jag skapå en solskensträff hos fd kollega C och just det en stjärna tillkommer ju med M...
Jag måste skicka ett litet bud till dig C- Jag kan inte hitta vart man skriver inlägg till dig på din nya fina blogg!!!!????

3 kommentarer:

Lena sa...

Jag kan inte heller hitta var man lägger inlägg, jag skulle lägga ett om att jag oxå kan på söndag.
Det där med dina armar hörs inte alls bra !!!!!

Camillas blogg sa...

Vad bra att du uppmärksammade mig på att det inte gick att skriva kommentarer på min nya blogg. Det är fixat nu iallfall, så nu kan du skriva där igen! :)
Ser fram emot träffen på söndag!

Kram Camilla

Tvillingmamma Lotta sa...

Vad härligt med ett kök som går att använda igen!

Mindre härligt med armarna, sluta promenera så mycket med henne!

Hoppas ni får en trevlig träff.