onsdag 4 juni 2008

Tidsbrist.....

Vad gör man när man inte hinner med sig själv?? Fy sicken dag... jag efterlyser någon egentid till mig!! Arbetsdagen har varit mkt bra, intensiv men stimulerande o det även med en lång promenad utan att få utdragna armar idag....
Sen snabbt till sjukgymnast som satte in 5 nålar i min arm o jag slumra nästan till ( aha där fick jag kanske lite egentid?)
Sen iväg o kolla kakel............
Sen iväg med en granne o kolla o inhandla present till lärare i minstingens klass, samt en snabb present inhandlades till mannen.
Sen upptäcker jag o sonen att han hade 2 läxor när klockan är 20.30 o han ska då gå o lägga sig...
Sen blir mannen vansinnig för den jä....la kranen i köket osv.....
Sen ringer mamma o undrar om vår gotlandsbokning...
Sen en snabb dusch...
Sen bums med sonen i säng...
Sen Min tid- Säsongs avlsutning i LOST!!!! .
NU kommer mellansonen hem o fixar själv tack o lov sin fika tills imorgon då han ska iväg..
NU börjar lugnet lägga sig över mig, men helt klart skulle jag vilja ha mer tid för att bara kunna vara..... o inte ha en stressig känsla ideligen... o suck jag måste faktiskt fixa ngn mer present till mannen...

1 kommentar:

Lena sa...

Den röda rosetten är allt du behöver fixa till mannen :)
Vi ska kanske överlåta till Kungen att fixa det till den 11 juni, du har också väldigt mycket på gång. Faran är att det blir en risig buske då mmmmm.......