onsdag 25 juni 2008

Tillökning....

Nej inga barn och inga husdjur eller rättare sagt KATT som jag tjatar sönder min man med.. nej vi har blivit med nytt köksmöblemang!!!!!!!!!!!!!!

Först ägnar vi ett antal timmar att åka runt runt i olika möbelbutiker i malmös närhet. Men kommer fram till att det bästa ligger närmast och dessutom billigast!!


Har nu åter igen haft en LUGN arbetsdag?? Fattar inte riktigt vad det är som har hänt, men allt är så harmoniskt och glatt var dag. NU kämpar vi lite med att prinsessan ska bli stor och helt enkelt inte ha blöja längre och tom det går galant. Det är bara tacka och ta emot när allt bara går på räls för man vet ju att bakslag kommer alltid!!!

Mannen går på semester på fredag o då ska familjen ut o äta på restaurang , förslag?????

4 kommentarer:

Tvillingmamma Lotta sa...

Vad härligt att allt går så bra med lilla (stora) prinsessan!
På tal om jobb så kommer jag till gamla förskolan på torsdag v27 klockan 9.30. *hint*

Restaurang? Jag älskar Elyssé... Och Kinarestaurangen här hemma i min hemort! ;-)

kram

Anonym sa...

Yazzo Jensens eller varför inte Vagabond!!
Mina tips!!

Kramis

Lena sa...

Jag hade en underbar måltid på "gränden" en gång med god mat och bra sällskap.
Men det är ett måste att du tar en tur genom hansakompaniet för det gjorde jag iförd ögonbindel !!!!!!!!

Anonym sa...

Ja, Gränden är ju urmysigt - minns Lenas födelsedag! ;-)

Regnkläderna lämnade jag när jag hälsade på förförra veckan - men Rosita jobbade inte då så jag lovade komma igen när hon jobbar!
Om pågarna är på bra humör o klockan tillåter så försöker jag hitta till dig med!

kram,lotta