måndag 9 juni 2008

Kaos i väntrum


Äntligen fick jag tagit min vaccination idag.... MEN det var ett litet äventyr . Det fanns ingen möjlighet för mig att göra detta utan barn.... så därför besluta jag o min kollega att vi åker dit med våra 2 barn!!!!!!!!!!!!!!!! Och turas om att sysselsätta dessa unika barn i väntrummet. HM...... idag var det inte alls en kort väntetid.... vi lyckades faktiskt aktivera barnen i 30 min,med serietidningar,sång,tuggummi, sen var det ju till barnens förtjusning en liten fontän!!!!!!!!!!!!!!! Här kavlades tröjan upp,skor o strumpor av för man kanske kunde få doppa sig lite i detta vatten som rann??? Många förskräckta blickar såg man avfyras mot oss , herregud vad har dom för pli på barnen??? Det slutade med att min kollega tog båda barnen ut och åkte hiss upp o ner o fixa en sångstund och JAG fick spruta!!! Kollegan tar det imorgon o då blir barnen hemma på förskolan....

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Hahaha , vilken syn det måste ha varit i väntrummet! Skönt att du fick din spruta iallafall..men ska din kollega våga sig dit idag då?

Jag har inte gjort något alls nytt på min sida, så jag vet inte varför du såg det vitt helt plötsligt, och sedan turkost igen. Min mailkompis hade försökt fixa det lite mörkare, men hon ändrade det igen för hon tyckte det blev så fult med mörkare text..och själv kan jag inte trixa med färger och så..

Kram Camilla