torsdag 5 juni 2008

JA jag hann med min dag idag oxå!!!


Jo då denna dag gick undan den oxå.... fick ett flertal besök idag av mina kollegor inne på min avd- trevligt o livat!!! Kollega L tyckte att det var skönt att sluta sin arbetsdag i vattensängen med prinsessan studsande bredvid sig........ Gitte hon står på huvudet??!!

Har unnat mig en skobeställning idag på jobb, samt bokat gotlandsresa till sommaren...

Efter jobbet cyklade jag i ilfart till Mobilia o JA nu har jag handlat klart till mannen, present till sonens kompis, o faktiskt 2 tunikor till MIG!!! Sen cykla vidare till svärmor för att slå sig ner o inta 7 sorters kakor o kaffe..... där mannen o A oxå var. Sen hem ljuva hem runt 20-tiden...... sorterat tvätt för morgondagen o nu är jag här hos min lilla sida..

Min vän o kollega L tyckte att det räckte med en röd rosett om mig som present till mannen .... men det hade nog gått åt för mkt siden då så det får bli en annan gång.

Jag tänker njuta av denna lite längre ledighetshelgen o hoppas jag är utvilad på måndag, BARA 4 jobbeveckor kvar tills semestern.....

1 kommentar:

Johanna sa...

Vad kul att åka till gotland :)
Vi ses kanske på söndag.
Besök gjärna min blogg.
//Camillas dotter.