måndag 30 juni 2008

Ett barn mindre i vårt hus...


Idag har sonen T åkt iväg till Öland för att sommarjobba i minst 4 veckor!!!!!!!!!!!!!!!! Häftigt sommarjobb för en 17 åring, han kommer vara i en grillkiosk och även ev jobba i restaurang. Vi kommer att besöka honom om ca 3 v när vi åker från gotland via öland och då hoppas jag att han kan servera mig en kroppskaka som är på bilden intill!!!!!!!!!!!!!!!! Han visste inte vad det var för ngt men det hoppas jag han lär sig .....

Jag som har en mormor som var ölänning har varit mkt på öland som barn och det är en underbart vacker ö.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Då blir det gott om plats på lördagskalaset nu när T inte är hemma. Men några kroppskakor kan han nog inte göra åt dig. Hur ser dom ut, inte som på din bild väl. Du menar väl kroppkakor.
Jag bara skojar med dig. Vi ses.
Svägerskan B-M

Gitte sa...

Jaha hm du har rätt B-M kroppkaka heter det ju!!!!!!!!!!!!!!
Och det blir mer mat över när han inte är hemma... men din son P äter ju i ungefär samma mängd.

Tvillingmamma Lotta sa...

Vad spännande för honom, att få vara hemifrån så länge!