tisdag 24 juni 2008

Midnatt råder....

Midnatt råder tyst det är i huset
mannen sover
lilla sonen sover
2 söner ute på vift....
JAG sitter här min sista runda på nätet innan jag ska sova min sömn....

Har nu arbetat 2 dgr o det känns ok, lugna dagar och därav min harmoni. Prövade en ny variant av promenad idag...... dvs prinsessan cyklandes på en ärvd rostig 16 tum cykel längs trottoar o jag småjoggandes bredvid.... mkt bra mina armar mår i alla fall bättre.
Längtar efter semestern att inte behöva höra någon väckarklocka, sova hur länge jag vill, ta var dag i taget, njuta och ta vara på varandra i familjen och vänner , uppleva saker tillsammans, äta god mat, dricka goda drinkar,läsa bra böcker,bada ,sola, SLAPPA!!!!

NU kom en son hem och jag kryper nog ner i min lilla klädkammare hi hi ....

2 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Längtar också efter semestern- bara två dagar kvar! Började du v 28 eller? När åker du till Gotland?
Lotta Thells böcker har jag läst förresten- jättebra! Köpte den fjärde boken igår- de andra tre har jag sedan innan.

Kram Camilla

Tvillingmamma Lotta sa...

Jag längtar oxå! Nästa vecka är det dags för mig - fem lediga veckor!