torsdag 3 juli 2008

Baby boom


Idag var en dag som gick till historien!!!!!!!!!!! Jag visste att jag skulle få besök av en fd kollega med sina tvillingar, men där dök upp 2 kollegor till även dom med sina små... helt underbart att få se o lukta på de små underverken...
Vid mellanmålet säger min kollega E-M , det kommer ett besök till idag....
Och mkt riktigt efter en 15 min ringer det på dörren och där står ytterligare en fd kollega med sin prins som endast är 6 dagar gammal!!!!
Tack alla ni för att ni kom till mig så jag fick beundra dom underverken ni har fått...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var verkligen roligta att träffa dig igen. Kom på hur mycket jag saknat dig och din prinsessa.
Hoppas vi ses snart igen.
Dax för en reursträff kanske??
mvh Emma

Lena sa...

oooo vad fuskigt, vilka godingar.

Anonym sa...

Vilken bra bild, du lyckades få! Men det kanske beror på föräldrarna...?!? =) Tack för senast, det var trevligt att träffa dig och få se hur du jobbar nu. Kram Tessan