tisdag 8 juli 2008

9ÅR!!!!!!

För nio år sedan hade lillprinsen kommit..... han var en dryg timme vid denna tid och jag minns allt så detaljerat. Det finns vissa saker man alltid minns så exakt, det är nog förlossningarna som slår allt vad det gäller minnet................

Han väntar med spänning här nu att NÄR ska jag bli uppvaktad???

Det blir om en liten stund och vi ska väcka storebror S oxå som sover djupsömn fortfarande....

Storebror T ska ringa från Öland för att gratta..

Vi har idag fått besked om att vårt efterlängtade kakel har anlänt från spanien.. Leveranstid var mellan 2-3 v och nu har vi då väntat i 3 ½ vecka!!!! Retfullt för mannen som bara gått här o väntat.. Jag hade missat att det var från spanien, då hade jag föredragit att vi hämtat det själv, samt fått en liten weekend på playan...

Dagen kommer att gå i tv-spelande för A pga regnet, jag funderar på en shoppingtur för mig själv att strosa omkring medans mannen förhopningsvis får upp kaklet galant utan problem!

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Gratta sonen från oss!
Ja du, det hade väl inte varit fel att hämta kaklet själv i Spanien! :)
Du får berätta om du fick något shoppat!

Kram Camilla