söndag 27 juli 2008

Alla barn på vift.....

Helgen går mot sitt slut, trevligt med sol o bad igår samt vänner och grannar på både god grillad mat o god dryck. Helt underbara kvällar vi har efter såna varma dagar, sitter ute på terassen med tända ljus o småpratar till långt efter midnatt.

Idag har vi varit hos svärmor och ätit god middag, men lilla A följde med kompis med mor till sibbarp istället! Sonen S har stuckit iväg i en vecka på sin spelvecka med tv-spels gänget. Och sonen T ja, är fortfarande kvar på Öland. Känns konstigt ibland att helt vara utan barn och att vi mer o mer inte är hela familjen samlad dagligen. MEN det är ju så livet är, barnen har mycket med sitt och de blir äldre..... sån tur att man då ändå kan ha kul ihop mannen o jag efter så många år!!!

Badet på sibbarp avslutades med att de såg en stor manet...... och jag som då har läst tidigare att det finns de som bränns, fick ju min son att snabbt att hoppa upp. Och jag vet att imorgon blir det nog till bara badet igen....

JAG skulle nog kunna tänka mig ett kvällsdopp NU, vi får se..... annars blir det en bra bok under markisen och det är inte helt fel.

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Barabadet imorgon låter ju underbart! Tänk på mig som är på jobbet då...blä, är 4 veckors semester redan slut? Tiden går så fort, samtidigt känns det ju som om man varit ledig läääänge.

Varmt väder är det, men vi har inte badat i helgen. Barnen ville inte alls..kryllar ju av blomsterflugor nu- som de INTE gillar.

Kram Camilla