söndag 6 juli 2008

Kalaset över för denna gång...

Igår hade vi ju kalas för A med släkten och det var jättekul som det brukar. A blev även nöjd med sina presenter, och väntar med spänning på sin riktiga födelsedag som är på tisdag!!!

Idag var mannen och jag iväg o inhandlade presenter och lite annat plock....... sen har jag i stort sett slappat mig igenom denna varma dag, förrutom att jag då tvättar....

Det sägs att man ska ha tråkigt för att kunna komma på VAD man ska göra?? Fantasin ska visst komma då?? DET gäller inte A som har sååååååååååååå tråååååååååkigt när inga kompisar är hemma!!!!!!!!! Man ska tydligen inte bara ta hänsyn till sin närmaste släkt när man semester planerar för att se att ex brorsan är ledig samtidigt osv. NEJ man bör nog lägga upp sina almenackor med övriga föräldrar till kompisar oxå så att barnen är hemma samtidigt????!!! Nej detta lär väl inte hända, men idag känns det som om sonen tråkar ut så mkt att man själv blir påverkad trots attt jag egentligen kan ligga i min däckstol och sluka böcker o slurpa goda drinkar dag ut och dag in........................

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Hej!

Njuter du ordentligt på din semester? Går du in på min blogg, så ser du att du vunnit ett pris!

Kram Camilla