söndag 20 juli 2008

Promenad i trevligt sällskap...

SÅ nu var det dags igen att promenera med grannen , måste fortsätta med det, motion och social samvaro samtidigt!! Ikväll kommer äldsta sonen hem från Göteborg, så är vi nästan hela familjen samlad, sonen T blir kvar på Öland i 3 veckor till ( men han ville på sätt o vis hem nu, lite segt att jobba emellanåt sa han) MEN det hoppas jag han uppskattar sen när han får sin lön.......

SMHI håller nu på att "lova" finare väder i veckan, den som väntar får se , jag tar gärna lite sol o bad mina sista veckor på semestern! Mannen börjar jobba imorgon ..... men han tycker det känns ok.
Imorgon åker svägerskan med familj till Tunisien, jag önskar er en skön semester, filma mkt så vi kan njuta o kolla sen,,,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem kära G. Hoppas ni haft några sköna dagar. Visst vore det väl trevligt med lite sol och bad till det. Vi får som sagt vänta och se. Blir det bra väder på fredag kanske du tar med en pava vin och gott tilltugg till pildammarna och sjuner med i allsången där :-)

Kram Linda

Camillas blogg sa...

Hejsan!

Verkar som du hade en härlig Gotlandssemester! :)
Vår semester i Lindesberg och Dalarna var supertrevlig, om än regnig.
Mannen börjar jobba igen imorgon, men jag är ledig denna veckan också! Och väderprognoserna ser ju lovande ut! :)

Kram Camilla

Camillas blogg sa...

Tja, antingen i solstolen hemma i trädgården- där man även kan ta ett dopp i poolen, eller på Segevångsbadet (sonens favoritbad).
Vart badar du?
Fast imorgon ska jag vara barnvakt, till systerdottern.

Kram Camilla