fredag 11 juli 2008

Rätt planering....

Igår lyckades jag tänka rätt, jag och sonen var på LÄ- bad och njöt av skönt väder. Tyvärr var det några stökiga ungdomar som inte störde oss i och för sig, men de kasta i en badvakt o polis kom och helt enkelt visade detta gäng ut utanför badet... Min son och hans kompis mkt nyfikna o stod i denna klunga av tonåringar,poliser o lyssnade, kanske lärde de sig i alla fall HUR man ska vara?..

Idag är det packandes som gäller, sen sticker vi till Gotland!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har inga tankar på att blogga under resans gång,,, får se om jag dyker ner i brorsans data .

2 kommentarer:

Lena sa...

På LÄ-badet när vi var där var där också ett gäng som störde.

Ha en bra resa nu, ta med en sten hem till mig.

Camillas blogg sa...

Ha en jättebra resa!! :)
Hur länge blir ni borta?

Kram Camilla