söndag 13 juli 2008

Allt är perfekt!!!

Här slappas det ordentligt i hängmattan och solstolen och sonen hoppar på studsmattan!!!!

Vi har spanat in några loppisar,bodar men inte riktigt hittat det som vi vill ha än..... 
Idag var vi på Stångaspelen som är en olympiad av gutniska sporter, jättekul och klurigt med sporter man aldrig skådat förr. Vad sägs om frampärk? Men det roligaste var nog stångstötning.. 

Imorgon ska vi söderut o kolla in raukar, stenmuseum, minigolf och smaka saffranspannkaka!!

3 kommentarer:

Tvillingmamma Lotta sa...

Låter underbart!

Jag har utmanat dig i min blogg!

Anonym sa...

Hej!
Det är väl härligt med semester!!!
Du får hälsa din bror med familj, njut nu så mycket du kan. Du får hälsa dina medresenärer också så klart.
Svägerskan B-M

PS. Har du lagt märke till hur flitig jag har blivit med kommentarer. Jag var en av dem som bara var inne och läste på din blogg utan att skicka kommentarer. Men jag skall försöka bättre mig.

Lena sa...

Här sitter man i sitt svett inne på trumman och bara längtar till vecka 32 när man har nästa omgång semester.