fredag 18 juli 2008

Borta bra men hemma.........bäst!!

Så NU är vi hemma i skåne igen. Vi har haft det jättebra, totalt avslappnad är jag!!!!!!!!!!!!! Min faster Tina på gotland fråga mig vad jag arbetade med?.............. och jag kom på mig själv , att herregud jobbar jag i vanliga fall??? Skönt att faktiskt kunna koppla bort jobbet, det har jag haft svårt för tidigare. Många foton är tagna o de visas vid tillfälle...

IDAG blev en jättelåååååång hemresa, vi starta 7 i morse från brorsans hus,båten avgick 8.30 till Öland. Framme vid f.m och letade upp sonens arbetsplats...men han hade sovmorgon!! Så vi fick vänta ,sen kom han och det blev kramkalas!!! Efter att ha shoppat lite och njutit av hans egentillagade gatuköks mat till oss så gav vi oss vidare hem. MEN det var kaos, segade oss fram i bilkö med övriga bilister o husvagnar i nästan en timme. När vi väl kom av Ölandsbron vid Kalmar gick resan snabbt hem, men puh trötta är vi ....

1 kommentar:

Lena sa...

Välkommen hem, jag är hemsk sugen på att höra din idé angående arbete.
Just nu är jag riktigt irriterad på mitt nuvarande, som dock är på ett ställe jag ej brukar vara på, i fredags hade jag kunnat flytta till Gotland.