onsdag 30 juli 2008

Idyllen med ett telefon samtal!!

Sitter/ligger på badlakanet, tittar efter barnens guppande huvuden i poolen, avnjuter en god kopp kaffe o en bit kaka....... mobilen ringer! En ljuv stämma från kollega Le, som undrar om en praktisk sak på min avd!!!!!!!!!!!!!!! Skämt åsido att ringa mig för en banal sak som vad handukarna ligger, var nog mest en bortförklaring hoppas jag för att hon kanske rentav saknade mig??!! Men seriöst började jag ju fundera, hm vart kan de ligga??? Nej, det gör inget om man ringer mig på min semester så länge man är trevlig o go som du Le!! Vi syns kanske i morgon kväll på amfi??

3 kommentarer:

Lena sa...

Det var ett skämt, handdukarna ligger färdig tvättade och vikta fint på din avdelning. Endast en anledning att ringa dig och skoja lite, därför påpekade jag när du började berätta var dom kan ligga att jag bara skoja och att du skulle släppa tanken på handdukarna.

Camillas blogg sa...

Ja, jag har ju inte fotograferat nya frisyren än..men det kan kanske fixas :)
Njut nu av dina sista semesterdagar!

Kram Camilla

Anonym sa...

Hej Semesterfiraren!!!Ses vi i pildammarna i morgon eller måste jag vänta ända till måndag för att få se dig igen?

Kram Kollega Linda