torsdag 24 juli 2008

Solsken underbart....

Äntligen så kom man iväg med sin fullpackade korg o kylväska!! In i bil med granne o 3 glada pojkar på 8-9 år....
Och nu sitter man här nyduschad o en doft av after sun!!! Lustigt att doften av solkrämer,aftersun kan ge så många minnen..... helt plötsligt så har man hamnat i tunisien,turkiet eller vad man nu har rest någonstans tidigare...

Imorgon går nog grannens bil o vi till samma bad- bara badsjö!! Och imorgon kväll hoppas jag att cykeln tar mig till pildammarna för allsång och lyssna på kollega L i publiken o kollega L på scenen.
Och eventuellt min tjusiga stämma........

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas innerligt att du och L kommer. Hade ju varit så roligt...akta er för eller håll utkik efter micken... Ni väljer själv. Kram kram Linda

Lena sa...

Mig kommer du inte få höra så mycket utav, barnen kommer att döööööööööö då och jag vill inte utsätta dom för onödig smärta att denna piiiiiiiiiiiiiiiiiiiinsamma mamman får för sig att sjunga i micken !!!!!!!!!!

Lena sa...

Jag hittade inte dig i fredags på pildammsteatern bara en massa look a like

Anonym sa...

Hoppas du har en skön semester och nu är ju vädret verkligen på topp.

Bada och sola allt vad du kan jag försöker att hinna med det oxå men det blir mest en massa tid i skuggan med två super pigga barn.

Många kramar Emma