onsdag 9 juli 2008

Ljuva telefonröster..............

Visst är det kul att blogga,smsa osv MEN inget går upp emot det verkliga mötet eller även den ljuva rösten i luren!!!!!!!!!!!!!!!!!! Igår blev jag uppringd av väninna V som är i Italien - härligt att höra hennes stämma igen. Idag ringde min kollega L, även det härligt att få höra hennes röst!!

Idag ska sonen A och jag på bio och vräka i oss godis, mums!!!!!!!!!!!!! Mannen får kakla,foga i lugn och ro utan oss som irrar runt o nog är mest ivägen



1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Du får berätta om filmen var bra sedan! Kanske något för min son? Dottern, syrran och jag ska se Mamma mia nästa vecka på bio.
Jag har det bara bra på semestern, men sover så dåligt på nätterna (pga hosta). Vi åker iväg nästa vecka, den 16:e, till Lindesberg och Dalarna.

Kram Camilla