lördag 17 maj 2008

OJ OJ OJ....


Igår var det då invigning av min nya förskola!!! Jättekul under dagen att både fd kollegor kom förbi (TACK för de fina gosedjuren), en kollega som är föräldraledig,min mamma och yngste sonen A. Och ett antal andra besökare som minglade runt- kul.

Vi hade en uppvisning med sång som även jag o prinsessan var med på o det var så bra!!!
Sen en snabb bit tårta med mor o fler, sen sonen o jag vidare till invigning av ute avd, där det blev tillfälle för bollspel för sonen . SEN snabbt hem för att senare återvända inför den stora festen!!!

OCH det var en helt suverän rolig kväll!!!! Många skratt,upptåg,utklädslar,sång,instrumentspel, och sist men inte minst så serverades det förutom god mat o god dryck en KARAOKE maskin!!

Och där var väl de flesta under kvällens gång mer eller mindre, jag då mer....... hm idag är jag hes...

Det var längesen jag hade så himla kul o det kan man leva på länge, TACK ni som deltog med er glädje,fantastiska inlevelse, sång o trevligt sällskap..

Idag leker mannen med vattenledningar o jag ngt nervös o jobbig. Sonen T tappa igår bort sina bankkort,busskort.... o idag ringer en trevlig dam som hittat det... så storebror S får skjutsa dit han så han får tacka med blomma o allting är ordning igen.

Hm vi är ngt fundersamma inför IKEAS leverans nästa vecka, för vi har nu upptäckt att vårt nya kyl/frys är för brett för att komma igenom våran dörröppning??? Så det ska rivas valv, men förmodligen även svårt med ytterdörr?? Fortsättning följer...

1 kommentar:

Lena sa...

jag är också hes, men vad kul det är att sjunga.