söndag 4 maj 2008

FY KATTEN!!


Idag fann jag ingen katt när jag gjorde min runda till containern... men fy katten jag fick istället se 2 gummor som tittade på mig o log när jag kom med mina kassar... förstår sekunden efter varför de såg så luriga ut... jo se en 3:e gumma kom fram bakom containern där jag PRECIS skulle lägga i tidningar. OCH då visar det sig att hon varit kissig o går ifrån lite förskräckt småleende med en kiss ränna rinnande på marken där JAG står!!!!! Ja nöden har ingen lag eller????

2 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Menar du allvar eller? Fy katten vad äckligt isåfall!

Låter som du har haft en mysig helg iallfall! Visst är vårt jobb bra när det är fint väder? Så skönt att kunna komma ut mycket! :)

Receptet på smörgåstårtan kommer i veckan!

Kram Camilla

Tvillingmamma Lotta sa...

Bläää!