söndag 11 maj 2008

Helgen slut o jag oxå...

Nu har vi avklarat släktfest,solgass,slutet på boken Stieg Larsson tredje...

Fortfarande i köksrenovering- men denna helg åkte det allra sista ut av det gamla köket,tapetserades o målades, fick ringa jouren för läckande rör som inte ville sluta .... nytt golv. Så sakta men säkert... men nu har ju IKEA börjat ändra leveransdatum på våra beställningsvaror hm så istället för 3 veckor så är vi nu uppe i 8 veckor??!! Men med positiv livssyn o ett jäklar anama ska detta gå, värre kriser har vi fixat här!!!

Jag har precis tvättat klart, jag hm blev lite röd igår .. av vinet som min svåger tyckte jag skulle pröva, men jag dricker ju endast vitt vin... och det röda blev fint ändå som slingor i håret och det resulterade till att jag fick en riktig makeover..... fick låna kläder av svägerskan. Som min man uttryckte sig - du ser ut som syrran men med fel huvud??!! Ja du ser B, jag skrev det ändå!!!

Veckan som kommer blir nog intensiv- samtal med chef,invigning av min förskola, fest med kollegor..., hejs svejs tills nästa gång..

Inga kommentarer: