tisdag 13 maj 2008

Slappar....

Igår var vi på tippen, med nog det största o sista av köket.... ngn runda till blir det nog sen.

Idag spelar mannen fotbolls match o jag slappar i solstol med ny bok.

Imorgon kommer rörmokaren för att fixa rören i köket.

I övermorgon börjar vi nog montera upp lite stommar.

Och fredag JA då ska jag på fest o mannen?? Tror nog att han tar det lugnt med bygget.
Så helgen blir nog bygge,bygge o montering...

PÅ FREDAG är det invigning av min nya förskola samt ute avd som min fd kollega L jobbar på!!!

Dom som känner oss och vill och kan, hälsa gärna på- Välkomna!!
Öppet hus från 13.30 -16
Invigninsceremoni 14.30 hos mig och 15.30 hos L!!!
Det bjuds på tårta o dryck...

Jag hoppas att jag kan vara i närheten o närvara men det beror på om prinsessan klarar det elller inte..... annars hittar ni mig i vattensängen!!

Nej nu måste jag UT innan solen försvinner!!

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Åh, vad härligt det låter att slappa i solstolen med en bok. Läser du någon bra just nu?

Vi åker på lördag kl 16.30 från Kastrup!

Hade gäran kommit på er invigning, men tror inte jag hinner tyvärr. Är utan bil också..

När ska vi ha vår nästa träff då?

Kram Camilla