torsdag 29 maj 2008

Blondin igen- men för den saken inte dum?

Jaha nu har jag varit mitt årliga besök hos frissan!!!(övrig tid av året klipper mannen mig o jag själv leker med lite olika hårfärger). Blonda slingor och sen envisas hon med att jag har sånt fantastiskt självfall som hon alltid ska fluffa upp(hm ska nog snarast in i en dusch) Varför är det så att vi som har självfall el lockar inte vill ha det och tvärtom????

Det är lite positiva vindar för de äldsta sönerna just nu....
T ska sommarjobba på Öland minst i en månad, på en restaurang-grillkiosk tillsammans med en kompis och hans familj.
S ska nu intervjuas och göra logiktester nästa vecka för en ev utbildning till hösten som startar i Malmö som spelprogrammerare. (han väntar ju oxå på plats på flygledareutbildning)......
S har ju gjort ett antal tester tidigare för flygledareutbildningen och han tycker sånt är SÅ KUL!!
Så oavsett om han blir antagen så tycker han det är skitkul att testas.... och detta sker på engelska så jag hade ju åkt ut bums....

Nej nu måste bara dessa lockar blötas bums!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Lena sa...

Blond ????? jag tyckte mer det var lite röd lätt i lockarna.