torsdag 8 maj 2008

Dagen som försvann.....


Idag gick dagen SÅ fort så jag nästan inte hann med.... jobba jobba hela förmiddan. Sen hade jag en skön massage stund på min rast (välbehövligt). Eftermiddag var min enskilda planering som jag inte har haft på ngn vecka , dokumenterade och plockade bland allt.
SEN var det dags för den stora sprutan som vi nu alla ska ta på jobb, och det var jag nervös för men hi det kändes ju knappt!!!!

Nu har jag precis bakat klart dumlekakor som jag bjuder på imorgon på jobb, min tur , vi har fredagskaka...

Trevlig helg på er .... hej svejs

2 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Dumlekakor..mums det var ju dom du bjöd på för något år sedan när vi var hemma hos dig! Gud vad sugen jag blir! :)

Kram Camilla

Lena sa...

Den var god !!!
tanten får nog hep B sprutan, sköterskan har rätt grepp om musklen och sticker rätt.