fredag 23 maj 2008

Det börjar likna nåt.....

Jo, nu börjar det nog likna ett kök!!!! Är mkt imponerad av mannen som jobbar heltid ( samt att det är mkt att göra på nya jobbet) att sen komma hem o jobba vidare i köket. Jag har hjälpt till så gott jag kunnat o det lilla har resulterat i att jag fått ont i min arm igen!!!! Men jag misstänker att det är även en orsak-verkan från min arbetsmiljö med ett barn som alltid DRAR i mig eller SLÄNGER sig när vi är ute...... Har i alla fall bokat tid till sjukgymnast o drar gärna igång en akupunktur behandling som funka så bra sist.

Kylskåpet kom in utan att riva väggar, av med allt emballage o montera av dörrarna på kylen så lyckades mannen o äldsta sonen få in det.

Nu väntar en helg som är full med aktiviteter. Imorgon ska jag börja med att fixa mat hemma hos mamma som vi sen fryser in för att ha under veckan ,(väntar på elektrikern så att vi sen kan använda ugn o spis), lördagkvällen går i schlagerfestivalens tempo!!! med goda vänner på besök.
Söndagen går först till barnloppis jag o lilla A, sen till Staffanstorp på kalas för kusiner o kusinbarn.

Ha en trevlig helg .....

Inga kommentarer: