fredag 9 maj 2008

Jag blev inspirerad att göra en tidsresa..

För 22 år sedan (1986)
Träffade jag mannen på en charterresa, som ALLA tolka som en semesterflirt... MEN resulterade i att jag flyttade från hemorten till Malmö.

För 20 år sedan (1988)
Var jag gravid med vår första son S, var klar med min barnsköterske utbildning och hade börjat arbeta på Malmö allmänna sjukhus - bb avd.

För 17 år sedan (1991)
NU hade vi hunnit få två söner, sonen T kom som en raket och vi hade fullt upp som tvåbarnsföräldrar.

För 15 år sedan (1993)
Är jag precis i tagen att fria till mannen i juni och så gifte vi oss i augusti!!

För 10 år sedan (1998)
Har jag efter ca 10 års arbete på sjukhuset återgått till förskolevärlden. MEN har nu valt in mig i facket som personal för barn med särskilda behov!

För 9 år sedan (1999)
Är höggravid med minstingen A.....

För 5 år sedan (2006)
Har nu börjat arbeta med barn med autism.

För 1 år sedan (2007)
Hörde rykten om att autismverksamheten skulle flytta. Ordna studentfest för äldsta sonen S!!

För 2 månader sen

Jag bytte arbetsplats och flyttade autismverksamhet och barn med mig!!

NU 2008
Mannen slutade på sitt jobb sen 22 år tillbaka o fick ett nytt jobb.....................

Tre duktiga söner på snart 20,17 och 9 år...... varav äldsta S väntar på utbildning, T snart klar med första året gymnasiet-blivande kock, A slutar snart årskurs 2.

Längtar efter semestern med all ledighet ..

Njuter av livet!!

Planerar inför kristallbröllopsdagen....

Inga kommentarer: