söndag 13 april 2008

Måndags ångest.

Suck,känns som om jag vill vara mer ledig. Men vet oxå att jag har tunga samtal i veckan o jag orkar inte det känns det som. MEN det är ju bara att bita ihop o helt enkelt göra det man ska, men ibland känns det som en stark motvind blåser mot mig vad jag än gör o till slut så tar ju även min positiva livs syn slut o jag blir arg inom mig,känner för att slå näven i bordet o säga att nu får det fan i mej vara slut.Men nähe det får jag inte göra , det vet jag. Och jag lovar att det gör jag inte - jag den ständiga hjälpsamma samariten som glömmer mig själv allt för ofta.

Annars vet jag att jag även har roliga saker att se fram emot denna vecka, fredagen ska vara spex o tävlingar hela dagen om jag har förstått rätt o sedan avslutas med buffe o bowling. Nästa helg ja då är det loppis!!!

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Var du glad att du inte sett mig arg! :) Den sidan visar jag bara alltför ofta här hemma istället!

Låter inte kul med tunga samtal precis. Hoppas veckan blir ok ändå!
Buffe´och bowling låter ju jättekul iallfall!

Kram Camilla