fredag 18 april 2008

JA! det hjälpte med sömn....

Idag vaknade denna kvinna med ett studs ur sängen kl 6.40???!! Har förmodligen sovit bort allt som kändes mindre bra igår. Och denna dag har hittils varit mkt bra förutom ngt telefonsamtal med en mkt upprörd person denna fredag oxå!!! MEN det avslutades i alla fall med att jag blev önskad en trevlig helg o det tänker jag verkligen ha!!!

Arbetsdagen har varit fullt upp med att lösa alla klurigheter som vi fick under dagen... herregud hur ska vi hinna att ta hand om barnen har dom tänkt??

Kuvert 1 - skriv en text till en välkänd melodi med DIN avd namn i o framför den ikväll ( hm mkt kul för mig som då är ensam representant ikväll från min avd att sjunga inför dessa begåvade musikaliska kollegor som man då har på en fsk med musik profil) MEN jag lovar jag ska ge järnet ... och texten hi hi blev riktigt bra , visar den senare..

Kuvert 2 - många kluriga tankenötter ex hitta fågelarter i olika ord ex MUN- trut
KOMMUNISTISK LÅSANORDNING- rödhake. Sen även att finna flick el pojknamn i vissa fyndigheter ex VAD HITTAR HON I TALLIN- ester

Kuvert 3- hm nu är det då fredag em o man är rätt trött. Och då kommer 2 A4 ark med konstiga siffer o ord gåtor ex- 33 CL i CCB- 33 cl i en cocacola burk osv

Kuvert 4- Nu ska vi då svara på olika påståenden o hitta på vilken kollega det stämmer in på.
ex- vem har guldig cykel lykta? vem har en son som är krigare?

Jaha efter att jag då tillsammans med några av mina kollegor lyckats skratta mkt o hitta de rätta svaren så gick jag hem tidigt!!

Mannen o jag åter igen till IKEA o skulle göra en beställning hade vi tänkt, men lite för lång väntetid så det allra sista görs i stället nästa vecka . Så NU ska vi börja riva kök .Yes!!
Det blir mkt rörigt när man fixar o det brukar oxå bli jobbigt men ska försöka att vara positiv att vi faktiskt kommer att få det mkt fint..
NU är jag snart klar med mitt lilla inlägg ska nu fixa till mig för att åka till Kronprinsen för att Bowla med min onda arm aj aj och sen äta buffe hm onyttigt! MEN det är jag värd idag!!

Hej svejs alla vänner o sist men inte minst .Helgen är fylld av loppisförsälning oxå...

Inga kommentarer: