söndag 27 april 2008

ÅH sicket väder.................


Denna helg har varit SÅ bra!!! Hade en solskensträff här i fredags med fd kollegor o det var jättekul, vi snacka ,åt,drack och hade det bra, TACK för era fina presenter till mig.
IGÅR fick mannen tag i en kofot o det börja hända saker i vårt kök...... (bilden är ej från vårt kök men det ser nästan ut så). Idag har vi hela lägenheten fylld med lådor med allt som i vanliga fall är i ett kök, mannen varit en gång på tippen med halva inredningen, resten ligger på terassen.
Jag o väninnan o grannen V har idag med våra söner vart i folkets park o sålt på barnloppis och det var riktigt ruschigt, 800 kronor på 1½ tim o då hade jag endast priser mellan 2-20 kronor stycket.
Resten av dagen har jag tillbringat i en solstol med en god bok på terassen , så jag säger bara -härligt!!!!!

1 kommentar:

Lena sa...

jag var hos min kusin och då berättar hon om sin syster och deras ombyggnad utav sitt kök, jag håller tummarna att ni ej får sådant HELV....... som dom haft.