måndag 7 april 2008

BADA!!!!!! o njuta av vädret

JA då var det dags för ny måndagsaktivitet.... bad i simhall. Aktivt o "stänkigt",kul men ack så trött man blir....

Ljuvlig dag , satt ute på vår atriumgård med kollegor o rastade med god kopp kaffe o kladdkaka- ja vet fy fy... men vi har den "lyxen" att när någon personal fyller år så bakar köks personal en kaka!!
(jag måste komma ihåg i framtiden att plinga till vår ute avd!! förlåt L) men men man kan inte komma ihåg allt.... inte jag den smått light senile kvinnan i alla fall...

Har gjort mig en belönings lista för min sk ev viktnedgång!
MEN kommer ju inte neråt precis....
Har klarat delmål 1 som jag belönade mig med en solarie tid... men nu har jag nog gått över dvs väger mer igen?? Och då borde jag kanske ha en straff lista för viktuppgång!!?? Suck o elände det funkar inte med ngt känns det som, min karaktär är usel o som sagt syndar med en god kaka så här en måndag!!! Ska nog ta ett pass på orbitreken -Ernst som har blivit lagad, men mannen är tveksam att det kommer fungera, så jag får ta en test o se om den ska till containern eller??

3 kommentarer:

Anna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna sa...

belöningslista oooooh!!
det är en höjdare!
men du det ska vara ordentliga belöningar som man verkligen vill!!
och jag har börjat tro att man kan tänka sig till en bra karaktär,det gäller bara att vara stenhård i ungefär två veckor och sen kan man liksom inte med att göra fel mot sig själv.
jag tror på dig! bit ihop och kämpa!det är mycket roligare att kämpa är det gått bra ett tag..;)

Anonym sa...

Tack för din fina kommentar. Ja, det är precis så det känns! Man skulle vilja komma in i hans huvud, förstå.

Ernst? Gulligt namn :) (blev tom lite ledsen av att höra att du ska göra dig av med honom, han lät som en gammal kär vän)