tisdag 4 mars 2008

Vädrets makter

Vad är det som händer? I morse helt plötsligt minusgrader- nej inte nu!!! Diskussioner med temperamentsfulle sonen A om att man bör ha varmare kläder helt plötsligt.....
Sen blir det en underbar solig förmiddag med blå himmel (då jag var inne i ett förråd o röjde för att jag väntade o väntade på att "mitt" barn skulle dyka upp). Det blev inte så..... OCH då beslutar jag mig för att gå ut o kasta en hel del från förrådet samt göra andra ärenden VAD inträffar då???? Jo se det snöar??????? Suck, vad livet är konstigt ibland.

Förrådet blev i alla fall relativt ok, får nog fortsätta när tiden o orken faller på....

2 kommentarer:

Lena sa...

Jippi nu kommer snön !!!!!!!

Camillas blogg sa...

Nämen, inte jippy nu Lena! Vill inte ha snö nu heller, bättre i dec-jan!
Har du PMS Gitte? Städar förråd och allt?
Ja, jag jobbar hårt sista veckorna på jobb: inskolningar, samlingar, sockermålning idag..pust!

Kram Camilla