torsdag 20 mars 2008

Trevlig Helg



NU börjar ledigheten......... det har varit en lagom arbetsvecka. Idag duktig o "friskvårdade" mig med kollega L ,(vi har ett friskvårdsavtal att högst en timme i veckan motionera tillsammans med en kollega så får vi ta ut det i sommar som ledighet!!) Jag behöver ju motionera överhuvudtaget ,blir lite lättare att komma igång när man kan bli frestad att få lite sommarkomp.... MEN idag tillsammans med L så hann vi ju även snacka med varandra, vilket vi inte har hunnit lika mkt sen vi bytte jobb.Så NYTTA med NÖJE som man säger.

Enligt SMHI skall ju inte påsken bli den finaste, så det passar väl att man då fortsätter röjandet här hemma, (jo då, det finns kvar att göra). Påskmiddag blir vi bjudna på hemma hos min mamma, TACK det blir säkert gott gott...

JAG höll mina tummar hårt häromdagen- mannen på anställningsintervju. Och vad kunde bli bättre påskpresent? JA!!!!!! Han fick jobbet!!! Så nu byter han redan nästa vecka, helt underbart att det mesta löser sig just nu. Endast äldsta sonen som nu hade behövt ngt för att komma igång.

4 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Vad härligt att mannen har fått jobb!! :) Vad är det för ett jobb?
Duktiga ni är L och du, och motionerar så flitigt!

Glad påsk!

Kram Camilla

Lena sa...

Hej där vad roligt att han har fått nytt jobb.

Glad påsk på dig !!!!

Anonym sa...

GLAD PÅSK PÅ ER ...
DET VAR ROLIGT ATT S FÅTT NYTT JOBB....
ALLT ORDNAR SIG TILL SLUT

VI SES SNART

KRAM W

Lena sa...

Jodåå vi har apt den 27 och det är en torsdag så det blir ingen gympa. Och då firar mannen och jag 15 årig bröllopsdag. Så egentligen vill jag inte ha apt utan gå ut och äta en god middag med familjen.