torsdag 13 mars 2008

Lite körigt idag..


Puh sicken dag det blev idag! Sonen A sjuk o hemma med hög feber och jag känner att jag kan inte vara hemma från nya jobbet!!! Storebror o pappa fick ta det idag.

Röriga barn idag, jag var inte så poppis precis, ett barn fixerade sig vid att ha en gitarr med sig överallt då även på mattallrik !! Så det blev lite konflikter.

Sen detta REGN!!!

Snabbt iväg för att avtacka en av mina fd kollegor som slutar i morgon, kram kram o lycka till C!!!

Snabbt tillbaka och hänga in hela mig i torksåpet nästan!!

MEN efter en stressig dag ( ovanligt nu för tiden) så passade det mkt bra att starta upp ett gympapass, kul o roligt!!!! Så nu sitter jag här ganska trött o hör en hostande A som ligger i sängen o spelar PS2.

Lilla A hade en dramatisk dag igår förrrästen, kom i bråk på skolgården och blev mkt ledsen,kränkt,arg o sprang HEM???!! Så jag blir uppringd av orolig lärare, vi har rett ut oron idag med ett samtal.... men visst det är tufft att vara liten idag i skolvärlden. Och hans skolvärld just nu står även för en stor förändring där det sker omgrupperingar , barnen får då välja 5 kompisar man vill ha med sig, inte lätt och lite oro.

Nej nu blir det en spa stund o sen gos med sonen som känner sig lite ynklig.

4 kommentarer:

Lena sa...

Nästa vecka hänger jag på och flåsar !!! Simpuffarna var bra jag hade också kunnat använda en badring !!!(hihi):)

Camillas blogg sa...

Tack för att du tog dig till förskolan i ösregnet idag för att vara med och avtacka mig. Jag blev jätteglad, och så nöjd med alla fina saker!
Ser fram emot vår fikaträff om 2 veckor, så att vi kan prata massor mer!

Härligt med att gympapass idag!
Hoppas sonen kryar på sig!

Kram Camilla

Camillas blogg sa...

Du fick förresten en bukett rosor av barnen M och A idag. Kanske hinner du hämta de imorgon?
Funderade annars på att skicka med dom till dig genom prinsessans mamma!

Kram Camilla

Tvillingmamma Lotta sa...

Stackars liten då - hoppas han kryar på sig!
Och att det blir bättre i skolan, det där lät inget roligt alls. :-(
kram!