måndag 3 mars 2008

Första sk .riktiga arbetsdagen!!!

Idag skulle det då bli den riktiga första arbetsdagen på nya fsk utan inskolning osv...... hm blev inte riktigt så ändå. Jag som den snälla o dumma hjälpsamma samariten fick ju lite lämningsuppgifter...

Var efter jobb o fika hos min mamma o kan ni tänka er ? (nej hon har inte ändrat sig om katten) jo jag hitta lite material , nämligen en förpackning från goda smarriga dammsugare... o det kan man ju göra ngn sorts sorteringslåda av!!!
Och det gör jag tom på min fritid o inte betald arbetsstid......... suck lite ironi får ni tåla. Men det är så att har man kränkt mig så blir jag inte så trevlig!!!!!!!!! Men jag är faktiskt snäll mot övriga...

Fick även besök idag på fsk av en kollega som guidades runt, tyckte att det var stort o fräscht o ja det är det oxå. Jag hoppas att besöket var trevligt D!!

Men sammanfattningsvis kändes det mkt bra idag, försökte möblera om lite men ändra tillbaka igen. Nästa vecka får jag fler nya kollegor o då fler att "bolla" med, skönt....

Hej svejs, måndagskvällen börjar närma sig, men skippar nog popcornen o istället en stor varm kopp te.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du tröttnat på popcornen nu?? ;) *tihi*

Lena sa...

Ja du är snäll och miljövänlig som återvinner alla slags kartonger, jag har sett dina kartonger och vet vad du kan med dina magiska fingarar utav dom.