fredag 14 mars 2008

Hoppsasteg!!

Om ni såg en kvinna o ett barn hoppa hoppsasteg vid Dalaplan och sen ca en timme senare samma kvinna dragandes ett barn som inte ville åt samma håll..... så var det jag (kvinnan). Som arbetade mina sista timmar av veckan, med att med glädje springa mot badet vi skulle till, sen var det inte lika kul...........när vi skulle hem.

Lider av överskottsenergi gör jag idag? Mycket märkligt att inte var fredagstrött utan en städande,rensande och pigg Gitte.. det är bara att passa på .

Trevlig fredagkväll på er

3 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Kan du ínte skicka över lite överskottsenergi till mig?
Jag är helt slut, och har inte orkat göra ett dugg sedan jag kom hem. Bara slöat i soffan!

Kram Camilla

Anonym sa...

Ha ha ha jag kan se er framför mig där på dalaplan...hur ni nästan svävar fram på förmiddagen och hur du får slita hem he he...
kul bild ;)
Säkert inte riktigt likia kul i verkligeheten he he...

skönt med överskottsenergi...
Jag är slö men rastlös...

Lena sa...

Jag har ju varit med om det du skriver och vet hur jobbigt det kan vara att bryta en aktivitet någon älskar. Energi fick jag vid 21.00 tiden, lite skurning utav badrummet och dammsugning utan J rum blev det.