fredag 7 mars 2008

FREDAG !!!!!


Åh sköna fredag!!! Händelserik jobbvecka som känns bra.... avslutade arbetsveckan med ett besök i badbassäng med endast ett barn..... MEN ett barn som är hm ganska aktiv även i vatten så jag var nog rätt så trött när det var slut. Och detta har vi inplanerat var fredag hela våren.......... mys

Och lagom hemkommen så lockar grannen V ut mig på en promenix o det var länge sen.... men det var oxå härligt så det får vi nog fortsätta med!!!!!

En lite oro känsla har jag för min bror m fam som reser just nu i Ecuador, mina brorsdöttrar har tyvärr fått magbaciller av ngn trist baskilusk!!! Samt att jag precis fått mail att även yngsta V har idag opererat bort blindtarmen!! Ja det är ett rutiningrepp- MEN helst här hemma i sverige känner jag..........men min bror sa att det var ok..... Jag håller tummarna att de snabbt tillfrisknar o får en skön sem istället.... hej svejs fredagskväll m soffan o ngt gott väntar.

2 kommentarer:

Lena sa...

Jag kan tänka mig hur vilt det var i badet !!! hur mycket vatten var det kvar i bassängen när the prinsses var färdig badad.
Oj då vad det har hänt saker på din brors familje semester.

Camillas blogg sa...

Är det fortfarnade fredag hemma hos dig?? :)
Vad konstigt att din son också har ringorm- det är ju inte så vanligt!
Vad har han fått det av då?
Är väl vanligast att man får det av marsvin, katt och ko, tror jag att det var!

Skönt att du har det lite lugnare på ditt nya jobb. Måste berätta att lillebror är enormt lik prinsessan. Så liten och redan så klättrig. Han älskar att klättra upp på borden!

Hörde att du fick besök av W och barnen idag!

Ha det så bra!
Kram Camilla