lördag 29 mars 2008

Roligt men trött..

Efter att endast ha sovit 3 timmar ( sonen T ute på festligheter inatt o jag kan inte sova bra förrän han är hemma igen...) Så var det då dags för en lika trött man att köra mig snäll som han är till min buss som skulle till Ullared.......

Konstigt nog inte alls trångt trots att det är en löne helg??? Men de har byggt om o det var faktiskt till o med luftigt!! Shoppa loss i 5 timmar.... en kort fika med vännen W kaffe o chokladkaka för att orka vidare. Många fynd, o nöjda barn när jag kom hem. Kul att även 17 åringen faktiskt kan uppskatta dessa kläder o inte fastna i märkes träsket , det är precis lika snygga menar han fast att det då inte är ett speciellt märke.

Nu är jag trött.... o får ju även sova en timme mindre i natt när vi ställer om våra klockor.. ska nu slappa i soffan med lite gott att äta o dricka...

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Åh ,jag är lite avis på dig och W som fick shoppa loss i Ullared idag!
Fast jag har haft trevligt idag också..fd kollega M har varit här med barnen och fikat och snackat.

Sov nu gott i natt, så du är pigg och glad imorgon när vi träffas! :)

Kram Camilla