lördag 15 mars 2008

PMS??

Fortsätter mitt rensande o röjande... men jag har inte PMS. Det är inte klokt hur mkt skit man samlar på sig, barnen o vi. Jag längtar till en loppis o när vår container kommer. Lilla A är mitt emellan två åldrar- helt plötsligt är inget inressant av ALLA leksaker o lilla börjar bli stor.. o då ska de sakerna få plats istället. MEN hinner inte få bort de gamla o inte plats i förråd för en väntande loppis , i-lands problem!!!!!!!

Idag ska vi till Staffanstorp till PochP på fest, mannen glad att sonen S kör!!!!! Sen är det Melodifestival som vi kanske lyssnar på ( inte alla som har samma nitiska intresse som vi!)

Vinner nu rätt låt tro? Rösta nu även på den ni kan tänka er att skicka till Belgrad!!!! Ja vinner Christer Sjögren så ska värdfolket vara glada att de fäst sin tv på väggen för annars hade jag nog kastat ut den!!(tvn alltså) Jag har några favoriter Sibel,Sanne, Perelli ja egentligen allt utom just Christer och Bengtzing.

Såg en kommentar hos min fd kollega C att man tycker att vi har haft en god gemenskap,sammanhållning i vårt arbetslag... o JA det har vi haft!! Och vi tänker behålla den trots att vi inte jobbar ihop längre. Jo L träffar jag ju för vi är nu i samma område.. Visst blir jag sentimental när jag tänker på att FAN va kul vi har haft, så bra vi funka osv... men livet går vidare o nu är det dags att bygga upp nytt med nya människor som oxå det är en stor utmaning o spännande. Tänk så mkt vi människor ger varandra omedvetet... som man inte tänker på i detta stressande samhälle.





En bild på Staffanstorps drottning: ja du får ursäkta P, Tiffany är nog det trots allt...

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Jösses vad du var flitig då! Jag har också börjat röja här hemma lite idag..men mest plockat undan efter alla i familjen (suck)plus dammsugat nedervåningen. Men håller på dig att man samlar på sig så mkt skit, och jag önskar att man hann rensa undan allt. Fast när ska man hinna det?
När man blir pensionär kanske?

Det känns lite bättre idag, och jag ser med spänning fram emot måndagen. MEN det var sorgligt igår, säja hejdå, lämna nycklar, tömma skåpet och sedan lämna stället. Kände mig deppig flera timmar efteråt..ingen kul fredag kväll alls.

Ha det nu så trevligt ikväll! JAg ska rösta på Sibel!

Kramis Camilla