onsdag 5 mars 2008

Underbar dag!!!!!

Idag känns allt helt perfekt, sitter här med ett leende . Det blev inget förråds röj idag men istället fick jag jobba så som jag älskar nämligen med min prinsessa... från att igår varit en mkt orolig dag för mig med många olika turer så jag nästan kände av min gamla hjärtklappning till kvällen- till att idag bli en positiv dag. Skönt, och sen då att solen skiner o en knallblå himmel-njuter o myser..

Kvällen slutade med det allra första kvällsmötet på nya fsk, det var som det är diskussioner ,framförallt när allt är nytt- vem ska städa där?, när ska vi egentligen servera frukost? Men det som var skönt va att det inte var gnällande, eller hönsgård.. och sen då hem o tyvärr inte hinna pussa på yngsta sonen i vaket tillstånd. För han hade fått akut huvudvärk o somnat tidigt enligt mannen. Men en snabb dusch o sedan upp i soffhörnet o glo in på LOST. Och bli lika förstummad som alltid om vad som händer? Har Kate tagit barnet???????? Nej nu tickar klockan o dags för bokläsning med min mkt "braiga" läslampa.... hej svejs..

1 kommentar:

Camillas blogg sa...

Vad skönt att gårdagen gick bra, och att du fick jobba med lilla prinsessan!

Jag ska snart tvinga mig till jobb, men det kommer att bli en jobbig dag idag..slutar inte förrän halv 5! :( Och värken är snarare värre idag. Blä!

Vad bra att du gillade boklampan. Är sugen på att köpa en sådan själv!

Kram Camilla