lördag 22 mars 2008

Sill och godis

JAG älskar sill, har alltid gjort det sedan jag var mkt liten... men jag tror att idag får jag nog ta det försiktigt...... hm för mkt påskgodis igår o då kommer min magkatarr direkt!!! Varför kan jag inte låta bli godiset NÄR jag vet att jag inte klarar det???????????????????????????? Detta är fasen i mig ett beroendeframkallande hos mig- sötbehovet. Nu har jag bett mannen att helt enkelt gömma godiset för annars är jag där o nallar fast jag har ont!? Idiot? Barnen har sina påskägg o de låter jag faktiskt bli i alla fall. Usch finns det behandlingar för sån som mig??

Snöflingorna seglar ner utanför mitt fönster o man funderar om det blir ngn vår?(enligt nyheterna kommer det värme till nästa helg?) Och då är jag inomhus hela lördagen =Gekås i Ullared... samt sönd fika med mina vänner o fd kollegor - kanske finns ett med uteplatser?

Inga kommentarer: