måndag 11 februari 2008

YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och nej,,,,,

Ja!!!!!!! Sonen har nu fått körkort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var en nervig fm för mig när jag gick och titta på klockan och tänkte på honom....... sen höra hans stolta stämma i luren - att jag klara det.



Sen smällde min rygg till ,pang. skitont trodde jag skulle svimma av smärta. Kollegor försökte få ner mig i liggande ställning på golvet i personal rum- men hallå ni rör mig inte!!!!!!!!!!!!!!! Svimmfärdig och illamående o totalt orörlig kändes bara -söv ner mig ,ta bort mig!!! Kära kollega W kom med mirakeltabletter som faktiskt fick mig att tom efter en halvtimme staplandes till ICA?!! Och jag kunde på ngt sätt ändå jobba klart dagen. Eller jobba, det är nog för mkt att tala om, jag var i alla fall där...

Nu har familjen firat med kladdkaka och grädde att sonen fått körkort. Men jag har idag startat ett nytt liv, hm det räcker att se sin bikinifigur på fotot som yngste sonen lyckades fånga av mig i Tunisien!!! Så idag är det så idiotiskt att jag endast äter bananer.... mums va gott. Men men jag ska lyckas denna gång, hoppas jag i alla fall..

2 kommentarer:

Lena sa...

Vad kul att han klarade det !!!!
men fortsättningen på inlägget var inte så kul, hoppas det är bättre nu och du bananerna kan få dig att klättra i trädtopparna och med tanke på din rygg mmmmmmmmmmmmm

Anonym sa...

Hälsa sonen S och gratta till körkortet, Ch hade läst din blogg igår och berättade för mig.
Nu vet jag vem som får köra när det är släktkalas, då är väl hans pappa glad.